Andreu Mut 4

Si hi ha alguna cosa que odie des de ben xicotet es fer-me fotos, així, quan l’editor del llibre em va demanar dues o tres imatges per tal de “emplenar” la meva fitxa em vaig veure enredat en un bon embolic entre la meva vergonya, el propi ego, la necesitat externa i l’autocrítica destructiva…

Per sort (darrerament la meva sort somriu molt sospitosament) una estupenda fotògrafa i millor amiga, Cèlia Benavent, estava de pas per Gràcia aquells dies rodant un spot.

Ja veus, “sin comerlo ni beberlo”, tinc la fortuna de trobar-me algú que és capaç de traure pa de les pedres (inevitable, la referència gastronòmica) i fer-me un retrat en que semble un empelt entre Woody Allen i J.J. Abrahams

I si no creieu que Cèlia es molt (molt!) bona només heu de mirar:

http://celiabenaven0.wix.com/photographie

